KASKO – OSIGURANJE VAZDUHOPLOVA
GSI Master, šireći krug svojih klijenata, stekao je značajan ugled i poziciju na tržištu osiguranja kojim je u stanju da za svoje vlastodavce obezbedi osiguravajuće pokriće pod uslovima koje sami klijenti nisu u mogućnosti da nađu direktno se obraćajući osiguravajućim društvima. Upravo iz tih razloga, GSI Master je u mogućnosti da klijentima zainteresovanim za kasko – osiguranje vazduhoplova pronađe odgovarajuće osiguravajuće pokriće po najpovoljnijim uslovima – sa tim da najpovoljniji uslovi ne znače nužno i najnižu cenu – premiju osiguranja, već najbolji odnos osiguravajućeg pokrića (sume osiguranja) i premije osiguranja.
Obzirom na potencijalne vrednosti vazduhoplova, uvereni smo da ćete i vi moći da kažete – GSI Master – moj broker osiguranja.
PREDMET OSIGURANJA
Predmet kasko – osiguranja vazduhoplova su trup, motori, standardni instrumenti i oprema.
Sa aspekta vrste i namene vazduhoplova mogu se osigurati:
- avioni:
- saobraćajna avijacija (redovan saobraćaj i čarter),
- privredna avijacija,
- školski avioni,
- protivpožarna avijacija,
- ostala avijacija (upravni, sanitetski i dr.),
- sportski avioni,
- avioni za lične potrebe,
- taksi saobraćaj.
- hidroavioni,
- jedrilice, ultralaki avioni, zmajevi, baloni, paraglajderi,
- helikopteri:
- za prevoz službenih lica,
- za spasavanje,
- za istraživanje,
- za kontrolu saobraćaja.
OSIGURANI RIZICI
- vanredni spoljni događaji za vreme letenja, rulanja, stajanja na zemlji ili usidrenja,
- nemarnost zapovednika, pilota i ostalih članova posade,
- troškovi opravdano učinjeni u cilju spasavanja osiguranog vazduhoplova, ili izbegavanja ili smanjenja štete na osiguranom vazduhoplovu,
- troškovi prenosa oštećenog vazduhoplova od mesta oštećenja do mesta popravke.
OSIGURANJEM NISU POKRIVENI
gubici ili štete prouzrokovane:
- za vreme dok je vazduhoplovom upravljalo lice koje nema odgovarajuću dozvolu za rad,
- korišćenjem terena aerodroma – letilišta koja nemaju odobrenje nadležnih vazduhoplovnih organa za sletanje i poletanje,
- nepreduzimanjem propisanih mera sigurnosti od strane osiguranika u cilju bezbednosti vazduhoplova dok se nalazi na zemlji, na otvorenom prostoru,
- ukrcajem većeg broja putnika ili veće količine tereta od kapaciteta, odnosno od maksimalnog dozvoljenog opterećenja vazduhoplova,
- zlom namerom, sabotažom ili terorističkim aktom.
DUŽNOSTI OSIGURANIKA
GSI Master po ovlašćenju klijenta – osiguranika vrši sledeće radnje:
- prijavljuje sve okolnosti koje mogu uticati na ocenu rizika,
- prati uplatu premije u ugovorenom roku,
- vrši uvid u sve zakonskim i drugim propisima predviđene isprave i knjige,
- upućuje osiguranika da se prema vazduhoplovu odnosi sa pažnjom dobrog privrednika;
- obaveštava nadležni državni organ i osiguravača u cilju preduzimanja mera i obezbeđenja oštećenog vazduhoplova.
Premija osiguranja se plaća u ratama. U zavisnosti od odnosa premija i šteta u periodu od najmanje 3 godine ugovara se bonus-malus.
< Prethodna | Sledeća > |
---|