O nama

INFORMACIJE ZA UGOVARAČA OSIGURANJA PRE ZAKLJUČENJA UGOVORA O OSIGURANJU, ODNOSNO PRI IZMENAMA/DOPUNAMA ILI PRODUŽENJU TOG UGOVORA

Ovaj dokument čini sastavni deo ponuda i polisa osiguranja.

U skladu sa članom 111. Zakona o osiguranju („Službeni glasnik RS“,br. 139/14), ugovarač osiguranja se obaveštava o sledećem:

1) Registri nadležnih organa kod kojih je Društvo za posredovanje u osiguranju „GSI Master“ d.o.o. – Beograd, upisano i načini provere registracije:

· Nadležni organ: Narodna Banka Srbije, Kralja Petra 12,11000 Beograd

· Broj Rešenja: 8927 od dana 29.04.2010 godine · Provera registracije: Narodna Banka Srbije - pismenim putem i/ili na Internet adresi www.nbs.rs

· Registar privrednih subjekata: Agencija za privredne registre, Brankova 25, 11000 Beograd, Srbija;

· Broj Rešenja: BD.54808/2010 od dana 01.06.2010 godine · Provera registracije: Agencija za privredne registre - pismenim putem i/ili na Internet adresi www.apr.gov.rs

2) Društvo za posredovanje u osiguranju „GSI Master“ d.o.o. ima zaključene ugovore o posredovanju u osiguranju sa sledećim društvima za osiguranje:

· A.D. ZA OSIGURANJE „AMS OSIGURANJE“

· A.D. ZA OSIGURANJE „DDOR NOVI SAD“

· A.D. ZA OSIGURANJE „GENERALI OSIGURANJE SRBIJA“

· A.D. ZA OSIGURANJE „DUNAV OSIGURANJE“

· A.D. ZA OSIGURANJE „GLOBOS-OSIGURANJE“

· A.D. ZA OSIGURANJE „GRAWE“

· A.D. ZA OSIGURANJE „MERKUR“

· A.D. ZA OSIGURANJE „MILENIJUM OSIGURANJE“

· A.D. ZA OSIGURANJE „SAVA NEŽIVOTNO OSIGURANJE“

· A.D. ZA OSIGURANJE „TRIGLAV OSIGURANJE“

· A.D. ZA OSIGURANJE „UNIQA NEŽIVOTNO OSIGURANJE“

· A.D. ZA OSIGURANJE „UNIQA ŽIVOTNO OSIGURANJE“

· A.D. ZA OSIGURANJE „WIENER STÄDTISCHE OSIGURANJE“

3) Povezanost Društva za posredovanje u osiguranju „GSI Master“ d.o.o. sa društvima za osiguranje:

Kvalifikovano učešće društva za posredovanje u osiguranju u kapitalu društva za osiguranje, sa kojim će biti zaključen ugovor o osiguranju ili posedovanje/mogućnost da ostvari 10% ili više glasačkih prava u tom društvu za osiguranje:

● Društvo za posredovanje u osiguranju „GSI Master“ d.o.o. NEMA kvalifikovano učešće u društvima za osiguranje.

(naziv društva za osiguranje)

Kvalifikovano učešće društva za osiguranje sa kojim će biti zaključen ugovor o osiguranju ili matičnog društva tog društva, u kapitalu društva za posredovanje u osiguranju ili posedovanje/mogućnost da ostvari 10% i više glasačkih prava u društvu za posredovanje u osiguranju:

● Društva za osiguranje NEMAJU kvalifikovano učešće u Društvu za posredovanje u osiguranju „GSI Master“ d.o.o.

(naziv društva za osiguranje/matičnog društva)

4) U slučaju povrede prava ili interesa u vezi sa radom društva za posredovanje u osiguranju, odnosno ako je nezadovoljan pružanjem usluga društva, korisnik usluge osiguranja može da podnese prigovor u pismenoj formi u poslovnim prostorijama Društva za posredovanje u osiguranju „GSI Master“ d.o.o. na adresi Šajkaška 23/59, 11108 Beograd, ili preko internet prezentacije društva http://www.gsimaster.rs/ , na e - mail adresu Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli putem e - mail poruke.

Prigovor treba da sadrži:

- ime, prezime i adresu podnosioca prigovora ako je reč o fizičkom licu, odnosno poslovno ime i sedište pravnog lica i ime i prezime zakonskog zastupnika pravnog lica, odnosno ovlašćenog lica ako se prigovor podnosi u ime i za račun pravnog lica;

- razloge za prigovor i zahteve njegovog podnosioca;

- dokaze kojima se potkrepljuju navodi iz prigovora;

- datum podnošenja prigovora;

- potpis podnosioca prigovora, odnosno njegovog zastupnika ili punomoćnika, osim u slučaju da se prigovor podnosi u elektronskoj formi;

- punomoćje za zastupanje ako je prigovor podneo punomoćnik.

Društvo za posredovanje u osiguranju je dužno da podnosiocu prigovora pismeno odgovori najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema prigovora (izuzetno u roku od 30 dana).

Odgovor sadrži izjašnjenje na navode iz prigovora, uz obrazloženje, ocenu osnovanosti prigovora i potpise ovlašćenog lica društva.

5) Nadzor nad poslovanjem društva za posredovanje u osiguranju vrši Narodna Banka Srbije, Kralja Petra br. 12,11000 Beograd,

Korisnik usluge osiguranja može podneti prigovor Narodnoj banci Srbije ako se pre toga pismenim prigovorom obraćao društvu za posredovanje u osiguranju i nije bio zadovoljan njegovim odgovorom ili društvo nije pismeno odgovorilo na taj prigovor u roku od 15 dana od dana prijema prigovora (izuzetno u roku od 30 dana). Prigovor Narodnoj banci Srbije podnosi se u pismenoj formi, poštom ili elektronskom poštom (e ˗ mail - om) na adresu za prijem elektronske pošte Narodne banke Srbije označenu na njenoj Internet prezentaciji. Korisnik usluge osiguranja uz prigovor upućen Narodnoj banci Srbije dostavlja i prigovor koji je dostavio društvu, njegov odgovor (ako ga je davalac dostavio) i dokumentaciju na osnovu koje se navodi iz prigovora Narodnoj banci Srbije mogu ceniti.

Korisnik usluge osiguranja može podneti prigovor Narodnoj banci Srbije u roku od šest meseci od dana prijema odgovora društva za posredovanje u osiguranju ili proteka roka za njegovo dostavljanje.

Narodna banka Srbije korisniku usluge osiguranja dostavlja konačan odgovor najkasnije u roku od tri meseca od dana prijema prigovora, a u složenijim predmetima taj rok može se produžiti za najviše tri meseca, o čemu je Narodna banka Srbije dužna da korisnika usluge osiguranja pismeno obavesti pre isteka roka od tri meseca od dana prijema prigovora.

Ako je korisnik usluge nezadovoljan odgovorom davaoca usluge osiguranja ili mu taj odgovor nije dostavljen u roku utvrđenom ovom odlukom, sporni odnos između korisnika usluge osiguranja i davaoca usluge osiguranja može se rešiti u postupku posredovanja, u skladu sa zakonom kojim se uređuje posredovanje u rešavanju sporova.

Narodna banka Srbije sprovodi postupak posredovanja bez naknade, s tim što eventualne troškove koji mogu nastati u tom postupku strane snose same (troškovi putovanja, smeštaj, neplaćeno odsustvo s posla itd.).

 

Brošura

GSI MASTER d.o.o.

Društvo za posredovanje u osiguranju
Šajkaška  23/59
11108 Beograd 12
SRBIJA
T: +381.11.40 44 254
M: +381.63.23 77 11
dežurni telefon (24h/365 dana): 069/2337-710

Preporučujemo - Naši klijenti:

Pratite nas na: